Badania marketingowe to jedno z ważniejszych narzędzi wykorzystywanych podczas analizy działalności firmy. Niezależnie czy jesteś właścicielem jednoosobowej działalności, prezesem średniej firmy czy pracownikiem korporacji, możesz skorzystać z informacji pozyskanych przez socjologa specjalizującego się w badaniach związanych z satysfakcją klienta.
Na życzenie przeprowadzę badania, których celem może być na przykład ocena produktu, usług, jakości obsługi klienta lub rozpoznawalności firmy wśród klientów. Mam doświadczenie w przeprowadzaniu zarówno badań ilościowych (ankiety), jak i jakościowych (wywiady, badania focusowe). Opracowywałam wyniki i raporty ogólnopolskich analiz w pełnej wersji graficznej. Brałam udział w badaniach krajowych i międzynarodowych.
Z doświadczenia wiem, że jest to najprostszy sposób na poznanie opinii aktualnych i potencjalnych klientów. To też szansa na wprowadzenie zmian ułatwiających proces zakupu i opracowanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa.
Badania marketingowe realizowane w ramach usług:
- ilościowe (ankiety tradycyjne i online);
- jakościowe (wywiady);
- ślepy test,
- badania panelowe,
- usage and attitude,
- tajemniczy klient.
Razem z klientem zainteresowanym przeprowadzeniem badań marketingowych ustalana jest strategia, harmonogram, budżet, a także narzędzia. Analiza jego potrzeb jest tu najważniejsza, ale wszystko zaplanowane jest zgodnie z zasadami dostosowanymi do charakteru jego branży.
Po zebraniu wystarczającej ilości danych, przeprowadzeniu analiz statystycznych, przygotowywany jest szczegółowy raport z wynikami, rekomendacjami i szacunkami. Istnieje możliwość opracowania badań w formie prezentacji Power Point i w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej).
W przypadku zainteresowania zapraszam do kontaktu!